-
uvádí, že:
-
analýza bezpečnosti provozu na pražském okruhu
-
analyzuje:
Okruh Prahy
-
provedeno:
AF-CityPlan
-
zabývá se:
analýza bezpečnosti silničního provozu
-
udává vady:
- okruh není dokončen
- neodpovídající kapacita kruhového objezdu v Jesenici
-
neodpovídající kapacita v úseku Barrandov - dálnice D5
-
aktuální počet pruhů:
4
-
doporučený počet pruhů:
6
-
charakteristika:
nejzatíženější úsek okruhu
-
hustota provozu:
84 000 aut denně
-
vznik problému:
-
chybný odhad budoucí hustoty provozu
-
nesouhlas stavebního úřadu s rozšířením D5 - Barrandov o 2
jízdní pruhy při modernizaci 2010
-
rok:
2010
-
vyjádřen:
stavební úřad
-
uvádí, že:
postupné kolísání hustoty provozu
-
místo:
-
Lochkovský tunel
-
hustota provozu:
46 000 aut denně
-
Cholupický tunel
-
hustota prozovu:
45 000 aut denně
-
důvod:
- chybějící nájezd Komořany
- chybějící nájezd Cholupice
- požadavek umístění dálnice dále od hranic Prahy
-
požadavek umístění dálnice dále od hranic Prahy
-
vznesen i při:
schvalování dalších částí okruhu
-
konkrétně:
úsek D1 - Běchovice
-
důsledek:
výstavba úseku D1-Běchovice je v nedohlednu
-
optimistický termín:
2018